FAQ

Wat is de levensduur?
De gemiddelde levensduur van de folie ligt tussen de 5 en 7 jaar.
U zult dus jarenlang plezier van de wrap hebben.

Na behandeling.
U kunt na het aanbrengen van de folie uw auto gewoon nog steeds wassen met de hand of in de carwash.

Hoe lang duurt het wrappen?
Wanneer u kiest voor het wrappen van alleen de buitenkant van de auto, dan kost dat ons 2 á 3 dagen werk (afhankelijk van de grootte en het type auto). Wilt u ook de binnenkant van de auto laten wrappen, dan moet u rekening houden met 5 werkdagen. Wij leveren kwaliteit. Daarom steken wij tijd in de afwerking. voorzien van de nieuwe look.

Beschermend.
De folie beschermt bovendien je lak tegen steenslag.

Lokatie.
Prowrap kan op lokatie monteren, mits dit een schone en stofvrije ruimte is.

Garantie.
Pro Wrap heeft van het inpakken van auto’s een specialisme gemaakt. Daarom gebruiken wij uitsluitend hoogwaardige zelfklevende folies en staan 100% achter de produkten én montage van onze carwraps.

Alleen zo kan zonder problemen 3 jaar garantie op de folie en montage gegeven worden.

Voorwaarden:
– De auto dient gewassen te zijn en vrij van vet, vliegjes, teer of wax.
– Extra schoonmaakkosten worden gefaktureerd.
– Aangeleverd materiaal wordt niet geplakt, uitsluitend onze eigen materialen.
– Auto’s ouder dan 3 jaar worden uitsluitend op eigen risico geplakt.
– Auto’s met (oude) lakschade of schadeherstel kunnen geplakt worden. (zonder garantie).
– Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele lakschade na verwijdering van de aangebrachte folie.
– Ongespoten delen kunnen niet geplakt worden.
– Alle gespoten delen aan de buitenzijde worden geplakt, voor de binnenportieren dient een prijs op aanvraag.
– Voertuig dient een dag van te voren geleverd te worden (wintertijd) dit i.v.m. het op temperatuur komen van carrosserie.
– Betaling voor particulieren geschiedt altijd contant
– Betaling voor bedrijven hanteren wij een betalingstermijn van 15 dagen na dagtekening van factuurdatum.

Laatste van blog

Social Media

Ook Pro-wrap probeert zijn diensten beter zichtbaar te maken voor zijn huidige en toekomstige klanten. Via onze Social Media pagina's proberen wij een duidelijk beeld te geven wat erop dit moment binnen ons bedrijf speelt. Via internationale contacten wisselen wij ervaring en kennis uit om zo op de hoogte te blijven van de laatste technieken en mogelijkheden.